Eerste dag reizen

16 juli 2022 - Parkesburg, Pennsylvania, Verenigde Staten

Vanochtend hebben we de auto opgehaald op JFK AirPort. Katinka en ik zijn met een Uber voor de deur van Budget afgezet. We waren een uur eerder dan aangegeven maar geen probleem. Na wat geklooi met de volledig automatische auto….hoe gaat deze stoel naar voren? Hoe gaat de achterbank plat? Hoe gaat de kofferbak open? Waar is dat knopje voor?
We werden allervriendelijkst geholpen door de staff. Die keken naar ons alsof ze die domme toeristen alles wijs konden maken. De schietstoel voor u vrouw zit rechts….

En dan nu….terug naar Brooklyn. De kinderen ophalen.
Aangekomen bij Veronica and Matt op 67th street, zo mogen we onze landlords noemen, namen we afscheid van 2 hele leuke mensen die ons mooie verhalen over Amerika hebben verteld en de overeenkomsten met ons in ‘The Netherlands’. Kinderen opvoeden is een internationale struggle😜

De rit richting Parkesburg ging voorspoedig, we hebben onderweg even een kop koffie gedronken en bij The Walmart inkopen gedaan. Wat een opluchting….de prijzen zijn weer normaal!!! New York is in alles, heel duur.

We gaan nu heerlijk het vlees op de aanwezige BBQ garen en genieten van de natuur en de rust in Amish County.
Heel bijzonder om te zien dat ze er bij lopen alsof het 1600 is, met gympen aan in een auto stappen. Daar komen wij niet voor.

We gaan het morgen allemaal beleven….