Philadelphia

18 juli 2022 - Philadelphia, Pennsylvania, Verenigde Staten

Vanochtend wakker geworden, midden in de natuur in Parkesburg. De vogels en de konijnen schieten van links naar rechts door de achtertuin. Wat loopt daar nou? Een grote cavia? Google is je beste vriend. Het is een Groundhog oftewel een Bos-Marmot. Die eet heerlijk van het gras en de bloemetjes in de tuin. Lekker buiten een kop koffie drinken….wie komt daar aangelopen? JA het is knabbel of babbel. Een echte chipmunk op onze portch. Hij pakt nootjes, kijkt Thirza aan en….rent onder de auto. Komt naar een paar minuten terug, het zelfde herhaald zich…te leuk.

Deze dag staat in het teken van, Philadelphia!
Voor dat we echt op weg gaan, moet er eerst iets anders geregeld worden. De auto doet niet wat hij kan, namelijk: de cruise controle doet het niet. Daar door geeft het systeem van de auto continu fout meldingen.
We zijn naar Budget op het vliegveld van Philadelphia gereden en hebben daar de auto, door medewerking van een “alleraardigste” medewerker, 1 op 1 omgeruild.
Nou ja…🫣 1 op 1….de oude had een zo goed als lege tank.

Op naar Philadelphia, O wacht Knabbel, of Babbel die staat nu op een groot parkeerterrein op het vliegveld….😢 weinig nootjes daar, wel veel eikels.😏

Philadelphia is een mooie historische stad. Met veel oude gebouwen, een oude Bel, Chinatown en….De Rocky trappen met het bekende bronzen beeld.
Deze stad heeft geen onuitwisbare indruk achtergelaten, maar zeker een bezoekje waard. Ook verbazen wij ons over de enorme bekers met Frisdrank die hier te halen zijn. En dan ook nog eens 3/4/5 keer opnieuw te vullen zijn, GRATIS!

Morgen vertrekken we richting Washington. Maar op de weg daar heen eerst een privé bezoekje in Baltimore, met een oude bekende van Katinka.

1. Almar en Sabrina:
    18 juli 2022
    Wat ontzettend leuk om met jullie mee te reizen. En wat een charmant straatje zeg op de foto.
    Weer een dier dit Thirza moet hebben. haha. We kunnen ons Zuid Afrika en de leeuw nog herinnering toch?
    Veel plezier nog met zijn allen.