Vlucht Londen > New York

13 juli 2022 - New York City, Verenigde Staten

De vlucht van Brussel naar Londen was op tijd, chauffeur zat al achter het stuur bij aankomst in de vertrekhal/pier. Dat gaat goed!!

Bij aankomst in Londen moesten we 4,5 uur wachten op de vlucht naar New York.
Het boarden kon op tijd gebeuren…(in het Engels werd omgeroepen) alle passagiers met 4 x S op de plek waar de ticket-code staat moet zich melden bij de crew. Heee denkt Milko, ik heb 4x S, Wij alle 5 mogen al richting het vliegtuig en Boarden nog voor de Business-class passagiers. Jaja…we zijn om geboekt, omdat we niet online konden inchecken….dachten we. Nee hoor…Milko was uitgekozen om zijn handbagage helemaal leeg te halen en even lekker grondig fouilleren, stempel op het ticket en weer terug naar boven.

Ander probleem….ze zijn het vliegtuig kwijt 🫣🫣 dus….gaan ze 👀 waar dat ding is gebleven. Nee hé!! Nadat ze hem gevonden hebben en op zijn plek was gereden ging de crew aan en meteen weer van boord. “Zo kunnen we niet weg” werd er gezegd door de captain. Hij is niet schoon!!

Na 1,5 uur extra wachten konden we eindelijk richting de USA… Op JFK werden we opgewacht door Li Weng, onze Taxi chauffeur. Hij had onze vlucht in de gaten gehouden en kwam precies op tijd aan.

We zijn afgezet bij onze Airbnb…daar wachtte ons een warm welkom. Met candy en soda’s en een welkom brief van Veronica and Matt. Na een wandeling tussen vuurvliegen, zijn we heerlijk gaan slapen.
Manhattan wacht op ons…