Washington- Roanoke

21 juli 2022 - Roanoke, Virginia, Verenigde Staten

We zijn vanochtend vanuit Washington vertrokken richting Blue Ridge Mountain, een bekende bergketen tussen Roanoke en Boone. Washington heeft een hele goede indruk achtergelaten op ons. Één dag was te kort…..gaan we proberen wat aan te doen.

Het rijden op de interstate in de USA is relaxed, de Amerikanen gunnen elkaar de plek op de weg.
We zijn daarom ook in ruim 4 uur naar Roanoke gereden, het voelde als 2 uur.

Nadat we de koffers op de kamer hebben gezet zijn we naar Carvin’s Cove National Reserve gereden. Darby’s een een drinkwater basin in een natuurgebied van 51 km2 waarin niet gezwommen mag worden maar op een klein stukje kan er wel gepicknickt worden. Dat hebben wij dus ook gezellig gedaan. Met als klein cadeautje….een klein hertje dat aan de overkant kwam drinken. Er zijn ook beren gezien vandaag. Maar daar wachten wij mee tot morgen.
We hebben een mail gekregen van de eigenaar van de Airbnb in Roan mountain dat de beren daar erg actief zijn en dat we geen eten buiten of in de auto moeten laten liggen.
Ook is daar de WiFi erg slecht, dus als we niets posten….🐻🐾 kan het de WiFi zijn🫣